Open Nieuwstraat Kockengen

Nieuwstraat Kockengen.jpgdinsdag 14 november 2023 14:15

Commissielid Johan Boele was vrijdag 10 november namens de fractie ChristenUnie-SGP aanwezig bij de 'Open Nieuwstraat Kockengen'. Daarmee laten we zien dat we oog hebben voor de kernen in onze gemeente met haar inwoners en ondernemers

Er was een hartelijk welkom door de ondernemers met erwtensoep een patatje of een kopje koffie. Voor iedereen was er wel iets bij.

In Kockengen, een van de woonkernen in Stichtse Vecht, zien we gelukkig nog actieve ondernemers die al hun energie inzetten om er voor de dorpsbewoners te willen zijn. Voor het dorpsleven, voor de onderlinge contacten, voor je dagelijkse boodschappen. Maar ook voor begeleiding van je verbouwing en je financieel advies. Het is er gewoon allemaal in Kockengen.

Er was gesprek tussen ondernemers en bewoners maar ook met de mensen van de lokale politiek.Het deed ons goed om ook daar en op die wijze elkaar te horen en te zien.

Wij vinden dat de gemeente moet doen wat in haar vermogen ligt om de leefbaarheid in de woonkernen van Stichtse Vecht op peil te houden. Maar onze dank gaat toch vooral uit naar mensen en bedrijven als Bloemsierkunst Carolien, Regiobank, Goed werk winkel, Abrona kunst en koffie, Slagerij Henk Langelaar, Henriette’s Kapsalon en Rijking Bouwkundig advies.

Reacties op 'Open Nieuwstraat Kockengen'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.