Lokale omroep

apprtvsvdinsdag 11 februari 2014

Deze week stond op de agenda van de werksessie van dinsdag onder andere de lokale omroep RTV Stichtse Vecht als punt ter informatie. Arjan Kroon gaf op de van hem welbekende bevlogen wijze een overzicht van de visie en plannen met RTV Stichtse Vecht. Hét platform voor de gemeente Stichtse Vecht. Uiteindelijk was het dus geen besluitpunt maar duidelijk is wel dat gemeente, financiële ruimte, verplichtingen, plannen van Arjan niet allen op één lijn staan. Desondanks een goede informatieve sessie. Maar van ons wordt natuurlijk een standpunt verwacht. Op het punt van verbinding met de gemeente vond ik het idee om RTV Stichtse Vecht 'te hangen' onder de afdeling communicatie van de gemeente het minst sterke idee van alle voorstellen. De gemeente moet naar mijn mening vrij blijven in het kiezen van communicatiekanalen en ook moet de schijn van belangenverstrengeling worden voorkomen. Dus de relatie met de afdeling cultuur blijft in mijn optiek de beste. Neemt niet weg dat de gemeente van de mogelijkheden die RTV Stichtse Vecht biedt meer gebruik zou moeten maken.

En afgelopen weekend lekker er uit met het gezin. Toch al weer 35 jaar getrouwd....

Reacties op 'Lokale omroep'